“Let’s talk with amazing people, by Elena Capruciu” il are invitat, pe Paul Olteanu, in seara aceasta, de la 7 la 9, la Radio Sportpro.ro


Salut! 
                Eu sunt Paul si mă ocup cu strategii de marketing și comunicare la Headvertising, conduc departamentul de comunicare al Universității Româno-Americane și când rămâne timp lucrez consultanță freelance pe marketing personal.

Altceva?

–          Am început să țin umbră pământului pe 29 mai 1988.

–          7 ani mai târziu tata mi-a făcut cunoștință cu internetul.

–          La 11 ani am devenit al 34-lea utilizator de Linux din România conform Linux User Group.

–          În clasa a 7-a am făcut primul meu site .ro (www.testament.ro – un site “de atitudine”al clasei mele).

–          În clasa a 8-a am fost amenințat cu exmatricularea pt. el.

–          Tot cam atunci am obținut și licența de radioamator.

–          Printr-a 10 am descoperit ceva mai interesant pentru mine decât calculatoarele: trainingul și în general, educația alternativă.

–          La 17 ani am început să urmez modulele de training ale programului Liderii Mileniului Trei, oferite de Fundația “CODECS pt. Leadership”.

–          Un an mai târziu am devenit trainer în program și am câștigat primii mei bani pe care i-am investit în asta.

–          La 19 ani am devenit președintele Asociației Club “Liderii Mileniului Trei” unde alături de o echipă superbă am dezvoltat o serie de proiecte în zona educațională. Cel mai de seamă dintre ele este “Branding Romania”, care se întâmplă și azi.

–          Un an mai târziu am devenit am devenit cel mai tânăr bursier şi participant al programului de “Leadership Creativ” – Erisma oferit de grupul ERUDIO. Aici am urmat cursuri de “Scriere creativa” cu Ioana Pârvulescu, “Tehnici teatrale” cu Oana Pellea si Marian Popescu, “Dialog” cu Mircea Toma, “Dezbatere” cu Robert Turcescu, “Vorbire in public “ cu Cosmin Alexandru şi Liviu Papdima şi “Arta cultivarii” cu H.R. Patapievici. Erisma a fost pentru mine cea mai frumoasa si puternica experienta educationala de care am avut parte până în prezent.

                Ei… și lista poate continua că nu prea mi-a plăcut niciodată să stau. Dar mă gândesc că o supăr pe Elena pentru că nu mai rămâne nimic pentru emisiune așa că vă mai zic doar atât:

                Am făcut volei de performanță timp de 8 ani dar, mi-am rupt clavicula cu sania încercând să impresionez o fată și în prezent locuiesc în prima casă 100% independentă energetic din România.

                Pentru restul, ne-auzim maine seară, la Radio Sportpro.ro, de la 7,  :-).

Leave a Reply

