Miercuri, 14 Septembrie, emisiunea Let’s talk with amazing people, by Elena Capruciu o are invitata de la 7 seara, la Radio Sportpro.ro, pe Andreea Voroneanu – antrenor pentru minte si suflet


Ma numesc Andreea Voroneanu si sunt artist al vietii mele. :-)

 In fiecare dimineata ma trezesc, zambesc si multumesc pentru noua zi care se deschide in fata mea. Am ca si inspiratie, cuvintele lui Dalai Lama: Astazi sunt norocoasa ca m-am trezit, ca traiesc; am o viata pretioasa si nu o voi risipi.

 Imi folosesc energia pentru a evolua, pentru a-mi deschide inima catre altii si pentru a obtine iluminarea spre beneficiul tuturor fiintelor. Trimit ganduri pline de bunatate catre cei din jur, si ii sustin pe ceilalti, cat de mult pot. Iar apoi, ca un artist care se respecta ma intreb, ce-mi doresc sa creez astazi? Ce m-ar face cu adevarat fericita astazi? Inchid ochii si las dorintele cele mai frumoase ale inimii mele sa se desfasoare in imagini, ganduri, senzatii si sentimente. Si toate imi povestesc despre cum pot sa folosesc aceasta zi pentru a ma exprima plenar si pentru a aduce bucurie in viata mea si a celorlalti.

 Arta mea este insasi viata mea…pentru ca atunci cand fac ceea ce iubesc creez arta, dau viata si forma inspiratiei divine care ma ghideaza. Ceea ce imi asum sa fac in fiecare zi este sa-mi ascult vocea inimii mele.

 Apoi, cu hotarare si determinare, dar mai ales cu multa bucurie ii urmez calea si actionez pentru a-mi transforma visele in realitate.

 Partea frumoasa este ca, indiferent de rezultate si indicatori exteriori, felul asta de a fi si de a trai mi-a adus o viata pe care o iubesc secunda de secunda, cu tot ce inseamna ea, cu urcusuri si coborasuri.

 Daca ar fi sa transmit un mesaj, acesta ar fi: Poti sa ai incredere in ghidarea inimii tale chiar si atunci cand nu vezi clar cum vei ajunge sa obtii ceea ce ea isi doreste. Ai credinta si ramai mereu sincer(a) fata de tine. Pentru mine un moment de cotitura in viata mea a fost alegerea facultatii. Am avut atunci de ales intre o facultate ce pregatea tinerii pentru o meserie noua, frumoasa, atractiva, despre care totusi nu stiam mai nimic si o facultate care ma pregatea pentru o meserie respectabila, frumoasa, traditie de familie. Inima mea ma indemna spre prima varianta. Mintea mea a ascultat toate argumentele logice si pragmatice si a ales-o pe a doua.

 Au urmat 4 ani petrecuti la o facultate care nu mi-a placut niciodata, in care am bagat pe gat cu forta sute de pagini de legi si alte cele. Ce a adus, insa, frumos facultatea a fost munca in cadrul asociatiei studentesti ELSA, un loc in care am crescut ca si om, unde am descoperit ce mult iubesc sa lucrez in echipa, sa creez proiecte care fac o diferenta pentru cei din jur si ce drag imi e sa dau mai departe din lucrurile pe care eu le-am invatat sau le-am primit.

In facultate am aflat ca, pentru mine, singurul mod in care merita sa traiesc este facand ceea ce iubesc, ce ma inspira si rezoneaza perfect cu cine sunt. De aceea, atunci cand mi-am cautat de munca nu am mai fost dispusa sa fac vreun compromis.

Si uite asa, in septembrie 2006, am poposit in autogara Obor din Bucuresti. Cu un bagaj mare, cu multe vise marete si cu inima cat un purice. Fata din provincie, venita sa-si implineasca visele in capitala. Stiam inauntrul meu ca asta e drumul potrivit pentru mine, desi habar nu aveam care sunt pasii urmatori. Mi-a luat patru luni pana sa-mi gasesc primul job, patru luni interesante in care am invatat o lectie importanta: gandurile devin realitate.

Atunci cand setezi clar ce iti doresti si cand iti mentii credinta, visele se materializeaza cu fantastic de multa precizie. In cazul meu asa a fost: am avut, timp de 4 ani, cel mai frumos job din lume. Am lucrat in departamentul de Resurse Umane, de la Kraft Foods Romania si am avut norocul sa fac in fiecare zi lucruri care m-au entuziasmat si m-au provocat, alaturi de si pentru oameni calzi, deschisi, luminosi si foarte buni profesionisti.

Astazi imi urmez chemarea inimii pe un drum nou. Sunt antrenor pentru minte si suflet si ii sustin pe oamenii minunati cu care lucrez sa dea viata viselor lor, traind autentic si iubindu-si viata.

Si clipa de clipa devin un artist din ce in ce mai bun al vietii mele🙂 !

Leave a Reply

