asta-seara, de la 7 “Let’s talk with amazing people” cu Miruna Leonte, la Radio Sportpro.ro


 “Sunt o tanara de 22 de ani cu viziuni si pasiuni nenumarate, ador antreprenoriatul, marketing-ul, comunicarea si desenul, oamenii care investesc in dezvoltarea lor, care traiesc fiecare clipa si se bucura de viata.

CV-ul meu are aproape 5 pagini… deja :-) …insa,  as vrea sa va povestesc cele mai importante momente, care m-au schimbat si m-au ajutat sa fiu cine sunt acum.

Am facut liceul de matematica-informatica la ,,Stefan Odobleja”… pe atunci,  imi placea sa invat, sa fiu o eleva buna… ehh, asta mai e valabil si acum …:-) nu am neglijat nici partea personala, cautand sa ma bucur din plin de anii adolescentei.

Prima experienta profesionala am avut-o la 15 ani, in clasa a-9-a spre a-10-a, cand, dornica sa fac primii banuti si sa interactionez cu un mediu profesionist m-am angajat pentru o perioada de trei luni ca si agent de vanzari la firma SAPI.

Desi deja mi se promiteau pozitii mai mari in cadrul companiei, a trebuit sa renunt pentru a ma concentra la educatia mea.

Anul acesta am terminat facultatea de Comunicare si Relatii publice in cadrul universitatii SNSPA ( Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative). Motivul pentru care am intrat in aceasta facultate a fost nevoia de a fi aproape de oameni, de a socializa, de a face parte dintr-un mediu deschis, adaptat la noutatile societatii.

Mi-a placut foarte mult primul an de facultate, eram constiincioasa ca de obicei, mergeam la cursuri, seminarii, luam multe notite, insa catre sfarsitul acestuia am realizat ca tot nu stiu ce vreau sa fac in cariera, ca nu stiu ce pasiuni am, ca nu ma cunosc indeajuns de bine ca si om.

Asa ca am luat fraiele in mana si am inceput sa caut diferite oportunitati. In perioada respectiva tot auzeam de organizatii studentesti, evenimente, internship-uri, practica, am inceput sa caut ce inseamna voluntariatul, am citit foarte mult si astfel am ajuns la un top al organizatiilor de interes pentru mine: Advice, Vip si BOS.  Am aplicat, am fost acceptata in toate trei, dar am ales doar una: BOS – Business Organization for Students, acolo am simtit ca oamenii sunt asemenea mie, veseli, prietenosi.

Asa am inceput in 2009  aventura voluntariatului. Am intrat in departamentul de marketing pe pozitia de strategic planner. Dupa mai mult training-uri, sedinte, proiecte, am prins gustul lucrului in echipa, a task-urilor, responsabilitatilor si aveam o pofta imensa de a afla, invata si stii cat mai multe lucruri din marketing. Am realizat ca eu ca si om sunt foarte implicata, ambitioasa, un om pe care te poti baza si caruia ii place ca lucrurile sa iasa foarte bine.

Tot in BOS a inceput pasiunea pentru antreprenoriat ajungand sa ma duc la toate evenimentele posibile prin care puteam fi aprope de acest mediu, precum Launch48, o competitie pentru start-up-uri, Good to go,  o scoala nationala pe antreprenoriat.  Apoi am devenit project manager la primul proiect BOS din acel an, numit Mythbusters Business Edition. In octombrie 2010 am absolvit scoala Empretec, un program realizat de UNCTAD (si finantat de Uniunea Europeana in parteneriat cu Guvernul Romaniei) pentru a promova crearea si sustinerea intreprinderilor mici si mijlocii.

In noiembrie 2010 am organizat ,,Start-up Weekend Bucharest” si tot din 2010 am intrat in comunitatea Bucharest Hubb, o comunitate a antreprenorilor din Romania unde am ajuns sa ma implic tot mai mult, devenind membru in consiliul de conducere si organizator de evenimente.

Dupa un an de voluntariat si multe experiente frumoase am inceput sa ma gandesc la urmatorul pas. Astfel in anul trei de facultate, desi toata lumea imi spunea ca va fi un an greu, avand si licenta pe cap, am candidat pentru postul de Coordonator al strategiei si comunicarii in BOS. Un post care mi-a oferit posibilitatea de a coordona trei departamente: relatii publice, marketing si advertising si de a-mi testa abilitatile de lider, coordonare si comunicare.

Tot in acel an, am interactionat pentru prima oara cu  CROS – Centrul de resurse pentru organizatiile studentesti, ajungand membru in New Media School. Am avut parte de programe extrem de interesante precum: autonomie in invatare, mentorat si coaching si prin toate acestea, am ajuns sa stiu ca imi doresc sa inspir alti oameni, sa fiu antreprenor si sa-mi dezvolt pasiunile cat mai mult.

Ce urmeaza?

In prezent vreau sa intru la master, tot la SNSPA, am trei proiecte la care lucrez, in care cred extrem de mult si caut sa pun in practica tot ce am invatat in acesti ani, dar acum cu mai multa siguranta si incredere pentru ca stiu exact unde vreau sa ajung.

Unul dintre ele este axat pe coaching Dreams come TRUE, fiind vorba de ,,Traind cu mine insumi”, un proiect – tur al tarii cu workshop-uri despre dezvoltare personala, cu Elena Capruciu  pe care, alaturi de echipa, vrem sa-l ducem la nivel national, din dorinta ca si alti oameni sa interactioneze cu acest concept.

Celelalte doua se adreseaza mai mult antreprenorilor fiind vorba de un incubator de afaceri pentru tinerii cu potential foarte mare si dezvoltarea comunitatii Bucharest Hubb.

In incheiere sper sa va amuzati: 

 

Leave a Reply

