maine, 24 iunie, de la orele 19.00 la 21.00, la Radio Sportpro.ro, in cadrul emisiunii: “Vinerea celor fara pereche, cu Elena Capruciu” este invitata Irina Cepreanu(Dracea):”cred in puterea fiecaruia de a evolua si de a-si gasi reteta personala de succes”


 Irina CEPREANUeste psiholog cu drept de libera practica, atestat de Colegiul Psihologilor din Romania.  Are, de asemenea, o experienta de cinci ani in psihoterapie si grupuri de art-terapie si dezvoltare personala.

 S-a format in NLP, Coaching si Psihoterapie atat in Romania cat si in Franta. In prezent, sustine grupuri de dezvoltare personala, psihoterapie si crede in capacitatea omului de a se dezvolta, de a atinge un nivel superior de autocunoastere si dezvoltare personala.

„Sunt o persona optimista si creativa. Imi place sa lucrez cu oamenii si invat din fiecare interactiune.

Cred in puterea fiecaruia de a evolua si de a-si gasi reteta personala de succes. Oamenii sunt diferiti si aceasta teorie sta la baza work-shop-urilor pe care le conduc.

De aceea nu impun modele de urmat si nu dau lectii, mai degraba sustin pe fiecare in demersul de a descoperi propriile modalitati de actiune,  stilul de lucru si solutii care sa i se potriveasca, decat solutii general valabile.

Am parcurs un drum de formare prin psihoterapie (artterapie, psihoterapie analitica), am urmat un program de analiza personala si am drept de libera practica in psihoterapie.

Am avut ocazia de a lucra si in organizatii, experienta care ma ajuta sa inteleg mai bine climatul organizational, precum si dificultatile care pot aparea. Timp de 3 ani am lucrat in Resurse Umane intr-o banca cu capital strain, unde am sustinut traininguri de Comunicare, Implicatii psihologice in vanzari si negocieri, Asertivitate, Management al Conflictelor si al Stresului.”Conflictelor si al Stresului.”

Leave a Reply

