Azi, 10 iunie, de la orele 19.00 la 21.00, la Radio Sportpro.ro, in cadrul emisiunii: “Vinerea celor fara pereche, cu Elena Capruciu” este invitata Maria Sandor: “o femeie implinita pentru ca am experimentat si traiesc iubirea, intelepciunea, curajul, constientizarea, adevarul, echilibrul si invat mereu cum sa le regasesc atunci cand ma pierd.”


“In cei 50 de ani de viata m-am bucurat de experienta extrem de bogata si diversa, invat in fiecare zi si asta ma uimeste si ma bucura totodata. As prefera sa nu vorbesc despre mine ci:

 despre oamenii minunati pe care i-am intalnit, de la care am invatat si pe care ii iubesc si admir,

despre bucuria si dragostea pe care o traiesc alaturi de fiul meu, alaturi de oamenii si tinerii inimosi si creativi cu care cooperez acum in proiectele Ropot sau Junior Achievement, sau JCI sau GRSP Society sau Arcadia sau

 despre cei alaturi de care am creat Fondul Roman de Dezvoltare Sociala,

 sau despre ce am visat cand am facut primele programe de dezvoltare antreprenoriala si de pregatire pentru campanii electorale perntru femeile din Romania – si unde am ajuns,

 despre nazuintele noastre cand scriam prima strategie de reforma a educatiei sau  despre ce am invatat cand am coordonat primul studiu de impact al descentralizarii serviciilor sociale din Romania,

 sau despre motivatia, energia, daruirea creativitatea echipei pe care am avut bucuria sa o conduc la Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile,

 sau despre autenticitate, respect, integritate si iubire,

 despre oamenii minunati pe care i-am intalnit in ashramul din Puna sau in suburbiile din Buenos Aires.

Sunt o femeie implinita pentru ca am experimentat si traiesc iubirea, intelepciunea, curajul, constientizarea, adevarul, echilibrul si invat mereu cum sa le regasesc atunci cand ma pierd.”

“In rest, totul este doar experienta pe care o punctez mai jos:

 Scurta biografie: Maria Sandor

 Economista si experta in politici publice, lider de ONG-uri si manager de proiect, consultanta a organismelor internationale prezente in Romania: Banca Mondiala; Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare; Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala; Delegatia Comisiei Europene in Romania.

 Am coordonat programul PNUD “Participarea femeilor la Dezvoltare” initiind primul program de dezvoltare antreprenoriala pentru femei si primul program de pregatire a femeilor candidate in alegerile locale si parlamentare.

Dupa o bursa de studii la Edward J. Bloustein School of Planning and Public Policy, m-am alaturat echipei Bancii Mondiale, impreuna cu care am creat: Fondul Roman de Dezvoltare Sociala, primul mecanism dedicat dezvoltarii comunitare si combaterii saraciei, in comunitatilor rurale sarace si a grupurilor dezavantajate.

 Timp de patru ani, am condus programul de reforma legislativa, menit sa stimuleze dezvoltarea microfinantarii si a antreprenoriatului in Romania. 

Intre 2000-2003 am condus Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, intarind vocile si impactul a peste 3000 de asociatii si grupari non profit pentru schimbari democratice  sustenabile si implicare civica in Romania.

Sunt co-fondator al Centrului pentru Studii Politice si Analiza Comparativa; al Green Cross Romania, al Asociatiei Leading Romanian Business Women; al Asociatiei Partners for Change.

Am fost membra AmCham si co-chair al comitetului pentru IMMuri; membra a Asociatiei Romanian Coaching Guild, a consiliului consultativ al GRSP Society si ARCADIA. Din aprilie 2011 sunt presedinta Fundatiei PACT: www.fundatiapact.ro; (http://www.pasareadefoc.ro/ro/coregrafi/) ,

Am studiat economia la ASE si politicile publice la Universitatea Rutgers si Colegiul Europei. Am fost bursiera la Rutgers University, la Salzburg Seminar si la Scottish Council for Research in Education. Am facut cursurile de comunicare relationala cu Institutul ESPERE din Franta si cele de Coaching cu Noble Manhathan.

Am trait alaturi de Tudor, fiul meu, si impreuna cu alti 60 de tineri
romani si straini timp de 4 zile, la Bran, o experienta minunata care a culminat cu stansul a 5.3 tone de gunoi, din rapele Branului.

te  invit sa vizionezi albumul de mai jos ca sa imi
intelegeti optimismul; Solutions 2010 este o experienta creata de
tineri pentru toata lumea, o oferta vie, frumoasa, generoasa si mai
ales sustenabila.

Si vestea si mai buna: o sumedenie de proiecte minunate carora ei le-au dat contur si substanta. O sa mai auzim de ei!  Enjoy the show !

http://www.flickr.com/photos/ropot_community/sets/72157625140904426/show/with/5071832660/.”

Leave a Reply

