Relaxare


Am zile in care as da orice sa ajung intr-un astfel de loc si stau toata ziua sa privesc natura. Traim intr-o societate care ne mananca toata voiosia, ne priveaza de posibilitatea de a zambi cand avem chef si in care oamenii parca sunt din ce in ce mai rai. De ce oare toate astea? Nu stiu, dar acum (dupa o zi extenuanta) nu ma pot gandi decat la relaxare. Nu ma uit la televizor, nu dau drumul la calculator, vreau sa ma rup de mail, mess, probleme de serviciu, probleme in relatie etc.

Am cateva metode de relaxare pe care as vrea sa vi le impartasesc:

1. Ma gandesc la lucruri pozitive din trecut – amintiri din vacante, prieteni vechi si alte astfel de lucruri.

2. Mersul prin parc. Fie ca e zi sau noapte, stim cu totii cat de agitata e societatea asta, asa ca poti descoperi ca daca te duci noaptea la ora 3 in parc cu siguranta vor mai fi multi oameni acolo ca si tine, care vor doar sa se relaxeze putin.

3. Arta este o metoda geniala pentru relaxare. Fie ca e teatru, muzica sau film toate sunt niste remedii foarte bune impotriva starilor negative .

La cursurile de teatru pe care le-am urmat am invatat multe despre relaxare. Am avut la un moment dat ca profesor la un curs, un japonez care ne-a aratat cum putem fi fresh (ca si cum ne-am trezi dimineata in momentul ala) la orice ora, indiferent cat de obositi am fi, prin doar 3 minute de meditatie si stat pe jos intr-o pozitie specifica. Asta e probabil cel mai bun mod de a te detasa, relaxa, inviora cand simti ca nu mai poti. Din pacate, metoda trebuie inteleasa foarte bine si cineva trebuie sa va arate efectiv…e destul de greu de descris in cuvinte pe un blog.

Dar cu totii puteti merge la un profesor de teatru sa va arate cate ceva despre realaxare sau fun…majoritatea stiu despre ce este vorba. Puteti incerca niste cursuri de teatru si aici http://www.cursuri-actorie.ro/ . V-am mai dat eu link-ul asta. Merita!

4. O alta metoda de relaxare (preferata mea evident). MUZICA. Ei bine, aici sunt o mutime de posibilitati in fuctie de preferintele fiecaruia. Am prieteni care se relaxeaza si adorm pe Metalica sau Limp Bizkit, altii pe Celine Dion, Barbara Streisand, Rihanna, Jay-z si multi altii. Eu prefer muzica clasica, si pop-rock-ul gen Holograf, Directia 5, Maroon 5, Tom Jones, si rock-ul vechi: Bryan Adams, Bon Jovy, Eric Clapton, Sting si multi altii.

Voi ce metode de relaxare aveti?

2 responses to “Relaxare

  1. Sa ma relaxez…pentru mine e simplu…ascult muzica….la maxim;)))….sau citesc o carte….ultima care citita care mi-a placut extrem de mult si o recomand este “Scoala de vrajitorie – Puteri Periculoase” – E. Rose Sabin….just for those who’re into magic:D

  2. Pur si simplu m-am binedispus doar citind cateva randuri pe acest blog.
    E minunat ca sunt oameni care inca au valori si cred in ele.
    Pentru a te relaxa eu recomand exercitiile fizice in aer liber care sunt la indemana oricui, iesirile la iarba verde, city break-urile, in functie de posibilitati sunt foarte bune pentru a-ti reincarca bateriile.
    O alta metoda pe care am descoperit-o de putin timp este sa-mi scriu ideile pe blog🙂

Leave a Reply

