Team Building


“Sa formezi o echipa este doar inceputul, sa ramai impreuna este progresul, sa lucrezi impreuna este succesul.” HENRY DAVID THOREAU

DSCN1247Dar ce este team building-ul? Daca citesti in Dex, vei afla ca: Team-building-ul este un proces prin care transformi un grup de oameni cu obiective individuale intr-o echipa cu scopuri comune. Este procesul special creat si adaptat pentru a imbunatati relatiile si raporturile dintre membrii unui grup, astfel incat barierele aflate in calea atingerii obiectivelor comune sa fie eliminate.

Mai simplu insa, impreuna cu noi, vei afla ca un program de Team Building by Code Hr Consulting  include:

  • Unificarea si armonizarea echipei;SG204886
  • Aventura;
  • Fun; miscare si coordonare minte – trup;
  • Bucurie;
  • Buna dispozitie;
  • Competitie;
  • Clarificarea telurilor; realizarea lor in cadrul grupului;
  • Cunoasterea in profunzime a membrilor echipei;
  • Autocunoastere, cresterea respectului si a valorii personale;
  • Cum sa relationezi mai usor cu sefii, mai bine cu colegii, in general … mai sanatos unii cu altii;
  • Cresterea increderii in cei din jur dar mai ales in sine;
  • Interactivitate, comunicare deschisa si sincera;
  • Noi prieteni;
  • Invingerea timiditatii;
  • Cresterea succesului atat personal cat si cel al grupului din care faci parte;
  • Cum sa gasesti mai repede un partener;
  • Multa distractie si comunicare;
  • Ulterior o mai mare toleranta si acceptare a colegilor/ sefilor sau subalternilor intre care exista relatii tensionate.
  • Suport in dezvoltarea aptitudinilor de efort  prelungit cu colegi din departamente diferite, intr-un deadline riguros, cu obstacole variate.


SG204332Team Building-ul by Code Hr Consulting dezvolta competente si abilitati precum:

  • Auto-dezvoltare;
    • Initiativa, proactivitate, responsabilitate, incredere in sine;
    • Comunicare deschisa, colaborare, relationare, sprijinul reciproc;
    • Creativitate;
    • Concentrare catre rezultate si obiective;
    • Planificare strategica;
    • Cresterea implicarii si a fidelizarii;
    • Leadership, delegare, luarea deciziilor;
    • Omogenizarea unei echipe dezorganizate sau cu mai multi membrii noi;
    • Rezolvarea creativa a situatiilor in care oamenii relationeaza mai greu;
    • Cresterea respectului de sine si de ceilalti;
    • Depasirea limitelor personale;
    • Creste increderea in capacitatile colegilor si respectul reciproc.

SG206669

Leave a comment